Магія Біла та Чорна. та яка між ними різниця?????

2009-03-03 11:45 30 44125 Нравится 8

Магія. Цей термін так часто чується звідусіль в наш технологічний час, що здається, наче на дворі середньовіччя. В газетах, ТБ, радіо ми можемо знайти сотні об’яв від магів та провидиць, які ладні допомогти всім одразу і кожному окремо в усіх негараздах. Але я хочу поговорити не про це. (хоча шарлатанство газетних магів достойне не однієї статті).

А поговорити я хочу про такі поняття як *біла* та *чорна* магія.

Отже по черзі. Що таке магія? Визначень цього терміну дуже багато. От один з найросповсюдженіших Ма́гия (лат. magia) — обряды (ритуалы), связанные с предполагаемой способностью человека сверхъестественным путём воздействовать на мир: на явления природы, события, на людей, животных и предметы, духов и т. д.

Проте це визначення виникло за часів того самого середньовіччя, а точніше в той самий момент, коли по брудним вулицям старих міст покрокували постаті в чорних каптурах зі смолоскипами. Але ж магія існувала і до інквізиції, про це свідчить сотні документів, найвагомішим з яких є Біблія.

В дохристиянські часи, під магією розуміли здатність людини *спілкуватись* з природою – його матір’ю. Згадайте кельтських друїдів, слов’янських волхвів, монгольських шаманів... всі вони зверталися до природи (або до Богів, які були відображенням тих чи інших природних явищ). Проте до цього я повернусь трошки згодом, коли розберу що ж це таке магія біла, та чим загрожує магія чорна.

Більшість з вас, на питання яка різниця між білою та чорною магією дадуть відповідь - *Біла магія покликана допомагати, а чорна – знищувати* тобто, перефразуючи, та ссилаючись на сучасних *магів* біла магія від Бога, чорна – від Диявола. Але, тут знов повстає з попелу, наче фенікс, інквізиція, яка каже що будь яка магія, біла, чорна, чи в краплинку – це прояв темних сил. Іншими словами нема різниці в кольорі, бо вся магія – зло. Тепер давайте подумаємо, як виникло це поняття зла. Магія, як вже казалось прийшла з дохристиянських часів, тобто з язичництва. А тепер, пригадавши заповідь *Не створи кумира собі*, не важко здогадатись, що язичництво було найбільшим ворогом християнства, а всі його звичаї ампутувались як ракова пухлина з хворого тіла. а оскільки цю пухлину необхідно було не лише видалити, а й зробити так, щоб про неї забули, то й приписали всі здобутки магів давнини до Диявольських витівок, тим самим стерши поняття (хоча й стирати було нічого, бо такого поняття тоді і не існувало) про кольори магії.

Думка друга. Термінами біла магія, та чорна магія просто пересиченні сучасні книжки по езотериці. Але, в наш ринковий час, 99,9% авторів і приблизно не мають уявлення про що пишуть, головне щоб було побільше пафосної таємничості (Тараканьи лапки, сиська старой бабки...) та незрозумілої термінології. А найголовніше, щоб цей весь сміттєвий бак добре продавався. Тому дуже часто можна зустріти величезні томи *Чорної церимоніальної магії*, або, що мене дратує найбільше – різнокольорові книжечки в глянцевій обкладинці, з назвами на зразок *Магія. Секрети білої, сірої (ха-ха) та чорної магії*. Але це зараз. Кожен може сказати, що існують старовинні трактати з білої та чорної магії. Існують, я не сперечаюсь, але хтось колись випробував їх рецепти??? Хтось розтирав зуби повішеного вбивці за для зваблення дівчини? Навряд. До того ж, більшість таких трактатів – звичайна підробка, яку підкидали до когось в будинок, а через хвилин п’ять до кімнати вривались інквізитори, а далі все діяло за стандартною схемою (часи пройшли, але нічого не змінилось, лише зараз замість трактатів підкидають пакетики з героїном). Ще декілька слів хочу сказати про *великого* знавця магії – пана Папюса. Його *Чорну магію* зараз можна купити за ціною від 10 до 15 гривень. Чесно кажучи з неї ви довідаєтесь якраз на ці 10 гривень, а то й менше. Мало хто пам’ятає, що Папюс був придворним магом при дворі Миколи Другого (через деякий час його роль посів чорний монах Распутін), і, виражаючись сучасною термінологією, *Тупо рубил бабло*, що й роблять сучасні *маги*.

Думка третя, яка переходить у висновок. От тут я і повертаюсь к питанню спілкування людини і природи. Раніше, і я думаю ніхто цього не заперечить, зв’язок між людиною та навколишнім світом був в тисячі разів сильнішим ніж зараз. Саме цей зв’язок, який сьогодні доступний лише одиницям і називається магією. Розуміти природу, вміти отримати від неї потрібну інформацію, правильно розшфровувати її – от завдання сучасного мага, а не приворожувати невірних чоловіків та шепотіти на гроші щоб їх стало більше (ігноруючи закон збереження маси). Найцікавіше те, що все частіше вчені починають казати про те, що Земля – живий організм, Вода має пам’ять, всі катаклізми – реакція землі на діяльність людини, і про необхідність відроджувати зв’язок з планетою. Цікаво й те, що такі висновки вчені вміло обґрунтовують науковими законами, дослідами, і т.д, але всі їх висновки були відомі людям й тисячі років тому, проте входили вони до складу не *науки* (наприклад еко-фізики) а до *магії*. Так, друїд не міг формулами описати чому зима змінює весну, а відливи та припливи відбуваються строго в певний час, проте між ним та природою діалог був на рівних, до чого нам, ще жити і жити...

Комментарии (25)

Добавить смайл! Осталось 3000 символов
  • ну це їх особисті сексуальні проблеми

    • Ваня2009-03-06 13:26

      Так, вони це кажуть, і одночасно самі її застовосують, може і не всі це усвідомлюють..

      • я не кажу, що магія від зла. так кажуть християни

        • Ваня2009-03-06 12:18

          так, Храстиянство забороняє юудь яку магію. Але сама віра, це не що інше ніж магія. Ми проводимо ритуали охрещення, причастя, ми ведемо своїх наречених до алтаря, і там одружують. Так само забороняю ідолопоклонство. І самі нам нав"язують це робити. Всі йдуть і цілують хрест, чи якусь ікону.

          А з тим що магія від зла, я не погоджуюсь.

          • От що скажу я, розділ магії на білу та чорну - християнська пропаганда, не більше не менше. хіба ви забіли, що і *білих* магів палили на вогнищах???? а якщо палили, то вони не від бога... ща Фома Аквінський, а слід за ним Торквемада та Густав Інстірніторіс казали що *вся магія від зла*, а оскільки першим ворогом (злом) яке зустріло християнство в Європі було язичництво, то легко можна зрозуміти, що *вся магія від язичництва* тобто *від природи*.

            • Ваня2009-03-05 23:03

              согласен))

              • Тем более, что Мы не в своем блоге и пусть его автор простит нас, что мы в него встряли со своими коментариями. Я думаю, что об этом можно поговорить на наших личных страницах. Еше будет для этого время.

                • Ваня2009-03-05 22:56

                  С удовольствием бы продолжил спор, опираясь на реальные факты. Но все же не буду....думаю не стоит с этим заходить слишком далеко без причин....

                  • Ничего в этом мире просто так не исчезает. И такие знания тоже.

                    • Ваня2009-03-05 22:52

                      даже в наследство получить их не всегда можно, некоторые роды их теряют

                      • Базовым дествительно можно научиться, а добиваются больших результатов только те, кому эти знания достались с рождения, или переданы в наследство.

                        • Ваня2009-03-05 22:46

                          для трагедии достаточно одного таланта.А знания...ну не скажу тобольшие, но базовіе открыты для всех желающих. А высот добиватся тежело в этом деле

                          • 1/10000 дано людям со способностями магов. Всех из них можно разделить примерно на семь категорий: <BR>7 (низший); <BR>6 (базовый); <BR>5 (базовый); <BR>4 (средний); <BR>3 (средний); <BR>2 (выше среднего); <BR>1 (высший); <BR>Вне категорий; <BR>Великие. <BR>У каждого своя сила, но причем тут Все. Если все начну заниматься, это может кончиться трагедией для человечества.

                            • Ваня2009-03-05 22:31

                              Ну не скажите)))дайте одинаковые знания разным людям, одинаковые условия, одинаковый ритуал, и одно и то же время...Вы знаете?результат будет ошеломительный, у одних не получится ничего, даже если они очень точно подойдут к ритуалу(с тенической стороны". А другой может делать все небрежно, и достигать нужного результата <BR>Конечно есть своего рода усилители, к примеру различные предметы, или комплексные ритуалы(такая себе цепь ритуалов которая делается для усиления главного).Но это все не дает силу тем кому "не дано"

                              • Разницы особой в достижении цели между белой и черной магией практически нет. Просто с помощью какихто средств любой маг обретает силу и, по мере возможности, нейтрализуют врагов.

                                Создать блог

                                Опрос

                                Борется ли новая власть в коррупцией?

                                Реклама